zaterdag 5 november 2011

Kofferalbum ** Memories **

Hallo lieve blogvolgers,

Het heeft even langer geduurd dan gepland maar mijn kofferalbum is af!! Ik ben zelf heel erg blij met het resultaat en denk dat mijn vader hem ook heel leuk zal vinden. In het album heb ik namelijk foto's van mijn vader verwerkt waar hij zelf nog kind was. De foto's komen uit de oude fotokast van mijn oma en heb ik stiekem mee kunnen nemen.

Het album heb ik gemaakt met een album van chipboard in de vorm van een koffer. Het album bestond uit 4 bladen en daar heb ik van chipboard zelf nog een paar bladen van bijgemaakt. Het album is aangekleed met CorelCore Cardstock van Graphic45 - Timeless Collection en het prachtige papier van BoBunny - TimePiece. Verder heb ik veel gebruik gemaakt van diverse stansen van Tim zoals de klok, slotjes, bloemen en swirls en diverse nestie's. Ook ben ik bezig geweest met maskeren, embossing en perfect pearls.



















**********************************************************
**********************************************************

Zoals jullie ook al gemerkt hebben was ik even een tijdje afwezig op het blog. Dit komt mede doordat ik veel met het album bezig ben geweest. Af en toe wilde het ook niet vlotten, dan zat ik de hele avond naar een blad te staren maar kwam niks uit. Dan kan je het beter weer even aan de kant leggen en de volgende keer weer verder gaan. 
Ook ben ik nog op een late zomervakantie geweest. Eind september, begin oktober hadden we EINDELIJK vakantie en zijn we met z'n tweeën even heerlijk weggeweest naar het heerlijke en zonnige Curaçao!! Dat was echt even lekker bijkomen, ontspannen en niks doen. Ook heb ik nog kunnen zwemmen met dolfijnen wat helemaal geweldig was. Ik zou zo weer terug gaan als ik de kans kreeg. 
Na de vakantie ben ik ook begonnen om wat meer aan mijn conditie te doen en zit nu ook twee avonden per week in de sportschool!! Heb nu een kaart voor drie maanden om te kijken of dat wat is. Sinds vorig jaar heb ik last van het prikkelbaar darmsyndroom oftewel spastische darmen. Daar heb ik tot voor een paar maanden geleden of steeds weer veel last van gehad maar nu ik weer wat meer beweeg is het gelukkig weer veel minder geworden en heb ik er gelukkig bijna geen last meer van. Ik heb dus ook niet veel stilgezeten de laatste tijd. En nu dit album af is kan ik nu lekker aan de slag gaan met de kerstkaartjes!! Ik heb nieuw kerstpapier ingeslagen van Pion Design, BoBunny en Maja design en weer wat nieuw stempels erbij. Dus het zal nu wel weer wat bedrijviger worden op mijn blog!!
Tot zo ver even een update van mij. Fijn weekend allemaal!!

Liefs Samantha 

9 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een creatie!!! Wat mag je daar trots op zijn, super mooie details en kleuren heb je gebruikt, helemaal TOP!!!

Groetjes Tinie

PatriciaKleijn zei

wow prachtig gedaan zeg...

Liefs,
Patricia

Marijke zei

Tjeempie, wat een prachtig geheel is dit, echt SCHITTEREND!!!!!! Snap wel dat daar veel tijd in is gaan zitten en je niet zoveel op je blog was. Ben benieuwd naar je kerstkaartjes die je gaat maken enne sport ze!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Unknown zei

Jemig Samantha, wat een geweldig mooi project!! Wat zullen daar een uren in hebben gezeten zeg!! Maar het resultaat is er dan ook wel naar. Ik vind het echt een kunststukje. Groetjes, Frea

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Danielle zei

wat een werk zeg, daar zitten heel wat plezierige scrapuren in. het is werkelijk een prachtig album, er is zoveel ter zien je blijft k ijken, echt super mooi gemaakt.
groetjes danielle

Unknown zei

Hallo Samantha wat een gaaf album is dit geworden zeg en bedankt voor je leuke reactie op mijn schoolbankje. Lekker zo'n vakantie en dan ook nog zwemmen met dolfijnen echt gaaf. Wij gaan in januari weer naar Maspalomas daargaan we wel altijd met de boot de zee op om dolfijnen in het wild te spotten. Ook erg leuk om te zien.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Wendy Koorevaar zei

Jeetje wat een kunstwerk is dit! Echt prachtig gemaakt zeg. Je hebt er veel tijd en energie ingestoken, dat is goed te zien!

Lieve groetjes,
Wendy

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Sam,

Nou ik heb hem gisteren voor het eerst af gezien Petje af hoor!! Weet wel dat je album in het echt 10 maal mooier is dan we allemaal hier op je blog kunnen bewonderen ^_^"
Ook waren we veel samen dat je hiermee bezig was dus ik weet hoe ontzettend veel werk erin zit wat je allemaal ( zag ik ) met veel plezier en liefde gemaakt heb.
Weet zeker dat je vader hier ontzettend blij mee zal zijn!!

Maarre ben stiekum blij dat het af is , kunnen we weer leuk aan de kerst gaan denken wat we dan weer gaan maken
Ik weet dat je ook met het lantaarntje bezig bent, mijne staat al op me blog :)

Liefs Son

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...