dinsdag 15 maart 2011

Kaartje met Tag

Hier weer even een verjaardagskaartje van mij. Aankomende week heb ik drie verjaardagen en volgende maand  een stuk of 12! als ik me niet vergis. Dus er zullen wel meer verjaardagskaartjes en creaties voorbij komen. Voor de afwisseling probeer ik ook nog wat andere dingen te maken, maar of daar dan tijd voor is blijft nog een vraag. Wil vaak zo veel  doen in te weinig tijd haha.

Het papier wat is voor dit kaartje heb gebruikt is van een paperpad "Stella & Rose" en komt bij het Scrapbookdepot vandaan. De twee randen op de voorkant zijn gemaakt met een randpons van Martha Stewart.  Verder diverse nestabilities en shapeabilities gebruikt. De stempel is van Wiff Of Joy - Henry with Cupecake en is ingekleurd met aquarell en doezelaars. De tekststempel is van Papermania.

Met dit kaartje wil ik mee doen met de volgende challenges:

* Anything Goes Challenge Blog * Die-cuts
* Going Grey With Scrap Creations * Anything Goes

Bedankt weer (alvast) voor alle lieve en leuke reacties, op oa het theedoosje. Ik blijf ze met veel plezier lezen.

8 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een super lief kaartje heb je gemaakt, met prachtige details!!!

Groetjes Tinie

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Oow wat zal ze er blij mee zijn ^_^
Heel erg leuk samantha.de ponsranden doen het leuk en het DP is supermooi.
Leuk bedacht ook de stempeltjes verdeeld met de felicitatie en dan het lintje erdoor.
Mooi strikje haha.

Fijne avond
ik heb mijzelf stierlijk zitten vervelen met weeeeer dat voetbal.

Liefs
sonja

Danielle zei

heel leuk kaartje heb je weer gemaakt, mooi details, grappige stempel!

Anda zei

Wat een leuke kaart! Leuk die aparte details en super kleuren gebruikt.

Gr. Anda

Corine van der Zee zei

Leuk kaartje en lief stempeltje. Mooie kleuren gebruikt. Op naar de volgende???? hihihihi

Liefs Corine

Christina zei

Dat is een prachtige kaart geworden!! Ziet er goed uit!
Groeten Kristel

Peggy zei

What a cute card!!! Great job. Thanks for playing with us at Going Grey with Scrap-Creations.

Kathryn zei

Lovely card, love the tag details inside. Thanks for Joining us at Anything Goes, K x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...