maandag 9 augustus 2010

Verjaardagskalender Oktober

Gister heb ik weer een nieuw blad gescrapt voor mijn verjaardagskalender. Ik had nog wat foto's, papier en andere materialen over van het Halloween boekje en dat heb ik gebruikt voor de maand Oktober.

Als basis heb ik een paars cardstock gebruikt. Het design papier (ben de naam kwijt hiervan) heb ik bewerkt met een randpons van Martha Stewart. Het vellum heb ik bewerkt met oranje inkt om de witte cirkels wat minder te maken (door de flits van de camera zijn ze hier wel wat duidelijker te zien). Nadat ik het vel design papier en het vellum op het cardstock heb geplakt, heb ik de randen bewerkt met de distresser. De foto's heb ik gemat met oranje cardstock en bewerkt met een groene cat-eye en ook de randen gedistressed. De vleermuis is het sjabloon van het vleermuisboekje. Hier heb ik stickerletters van basis grey opgeplakt met 3D foampjes. De blaadjes om de bloem heen zijn gemaakt met 2 ponsen van Martha Stewart. Bovenin heb ik het papier wat ingescheurt en bewerkt met de distresser en daarna met een oranje cat-eye. Daar onder heb ik een zwarte stof geplakt met zilver spinnenweb. Verder heb ik het nog wat opgeleukt met rubb-ons van vogels en vleermuisstickers.






Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...