zaterdag 7 augustus 2010

Geboorte kaartje met envelop

Woensdag 3 augustus is mijn neefje Lorenzo geboren en daar heb ik dit geboortekaartje met envelop voor gemaakt.

De kaart heeft een formaat van 30 x 14 cm en gevouwen 10 x 14 cm. De waslijn met kleding heb ik geknipt uit een scrapvel van StudioLight. Deze heb ik met 3D foam op de kaart geplakt. De letters heb ik door middel van wat inkt kleur gegeven en erop geplakt.
Voor de envelop heb ik een soort van hoesje gemaakt met een formaat van 11,5 x 16,5 cm. De afbeelding met de beren heb ik gesneden uit een scrapvel van StudioLight tot een formaat van 11 x 16 cm en op het hoesje geplakt. Daarna heb ik 2 eyelets aangebracht om een lintje doorheen te halen. Ik heb nog was letters met blauwe inkt ingekleur en opgeplakt en nog een bloem ter decoratie.  

1 opmerking:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Samantha,

Super leuk gemaakt zeg!!!
Heel leuk bedacht zo met de kleertjes
uit te knippen en te verhogen:)

Ben benieuwd naar je andere kaartje.

Lieve groetjes
Sonja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...