dinsdag 3 juli 2012

Update en leuk nieuws !!


Hallo lieve blogvolgers,


Zoals jullie wellicht gemerkt zullen hebben ben ik enige tijd afwezig geweest in blogland. Ik ben het laatste half jaar ook niet bezig geweest met scrappen, knutselen of wat dan ook. En daar heb ik zo mijn redenen voor: ik kan jullie namelijk vertellen dat ik momenteel in verwachting ben van ons eerste kindje!!! En wel 39 weken momenteel !! Allemaal spannende tijden dus die er aan zitten te komen. De laatste tijd ben ik daar dan ook veel mee in de weer geweest. Zo is de scrapkamer ondertussen verruilt voor de babykamer en heb ik er een veeeel kleinere scrapkamer voor terug gekregen.  

Verder kan ik vertellen dat ik tot nu toe wel een goede zwangerschap heb gehad. In het begin ben ik 2/3 weken misselijk geweest en verder eigenlijk weinig klachten. Het enige waar ik veel last van had was vermoeidheid. Tot en met half april heb ik gewoon 40 uur per week gewerkt !! Ik was dan ook helemaal op aan het einde van de dag en had dan nog weinig zin om 's avonds nog iets te gaan ondernemen. Tegen een uur of 9 viel ik dan ook bijna in slaap op te bank. Ik moest het toen ook echt rustiger aan gaan doen en ben ik eerst 2 halve dagen gaan werken en daarna 4 halve dagen zodat ik in de middag een lekker dutje kon gaan doen, en dat beviel me prima. Sinds 28 mei ben ik met verlof gegaan en ben ik eerst ff goed tot rust gekomen. Dus lekker veel luieren, slapen en niks doen, heerlijk!! En ik hoef pas half oktober weer te beginnen dus ik heb nog even... 

Ondertussen is er ook het een en ander veranderd op blogland zag ik. Zo kwam ik er laatst achter dat ik al mijn foto's die ik hier geplaatst heb verdwenen zijn en nu alles opnieuw kan plaatsen!!! Ik heb nu allemaal mooie zwarte blokjes met uitroeptekens erin. Gisteren heb ik al een begin gemaakt met het opnieuw plaatsen maar het zal nog wel even duren denk ik voordat alle foto's weer terug zijn. 
Ook ben ik al weer bij een aantal van jullie op het blog aan het rondneuzen geweest. Wat een leuke en prachtige creaties maken jullie toch allemaal !! Ik zal ook voor zo ver de tijd ( en de situatie) het toelaat, proberen om nog meer blogs te bezoeken. Heb toch aardig wat leuks gemist !! 

Voor nu hou ik het hier even bij. Vanmiddag geen dutje kunnen doen dus begin nu ook aardig moe te worden... En verder is het afwachten tot die kleine spruit besluit eruit te komen!! 

Fijne week allemaal en tot snel weer !!

Liefs Samantha

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Samantha, spannend allemaal zeg! Veel succes met de bevalling en we horen wel wat het geworden is! Groetjes Frea

Tinie zei

Wat onwijs leuk, zwanger!! Geniet ervan en ik wens je succes met de bevalling!!! Hou ons op de hoogte!

Groetjes Tinie

Corine van der Zee zei

Lieve Samantha,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet nog even van jullie " vrijheid ". Succes met de laatste loodjes en nog bedankt voor je lieve reactie op mijn laatste kaartje.

Liefs Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hey Hey buurvrouw,

Toch maar het blogland even opgezocht,ik weet natuurlijk hoe het gaat met jullie,spannend hoor nog 5 nachtjes slapen als de kleine op tijd eruit wil,tis ook zo lekker warm daarbinnen hahaha.
Hoop dat alles goed gaat met jullie alledrie:)Weekend staat weer voor de deur de zon is foetsie dus dat is voor jou wel zo prettig.Geniet lekker van "wie weet"je laatste weekendje met je mannetje.
Daarna word het druk druk,gelukkig heb je een lieve schoonmoeder dus zij zal je veel bijstaan,enne ik woon achter je hè,dus GIL gewoon en ik kom eraan
Sterkte meis!!

Liefs SOnja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...