vrijdag 22 oktober 2010

** Happy Holidays **

Ik ben begonnen met het maken van kerstkaartjes. Dit kerstkaartje heb ik gemaakt met de sketch van de "Wiff Of Joy challenge #89". Helaas was ik te laat om mijn kaartje mee te laten doen met de challenge.
De kaart is van wit karton met een linnen bewerking. Het papier is van S.E.I. "snow angels" en "gift box". De ijsbeer is een stempel van Wiff of Joy - Ice-Beary Greetings en de tekststempel van justrite - a merry little christmas. De ijsbeer is ingekleurd met distress inkt. De rand met ijspegels, de kerstboom, bloemen en de ijskristallen zijn gemaakt met creatables.




Dit was de sketch:



3 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Samantha,

Wat een plaatje is hij op je blog
in het echt natuurlijk veel mooier:)
Je paper is prachtig bij de inkleur van de lieve
Beary Greetings stempel!
Jammer zeg, ik dacht dat de challenge langer lisp.
Volgende week eerder beginnen haha

Lieve groetjes
Sonja

Eveline zei

wat een prachtige kaart samantha !!! En die stempel is zo lief!!

groetjes
eveline

Corine van der Zee zei

Lief kaartje, mooie kleuren!

Groetjes Corine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...