zaterdag 31 juli 2010

Verjaardagskalender Augustus


Deze is voor de maand augustus. Ook voor dit blad heb ik als basisvel een cardstock genomen. Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Creative Imaginations. De kalender heb ik geprint op vellum papier met een schelpendecor erop. Deze heb ik onder de gescheurde randen vastgeplakt. Boven en onder heb ik gouden schelpen stickers geplakt en ben daarna gaan inkten met 2 kleuren. Als de inkt droog is heb ik de stickers weer verwijderd. Links onderin heb ik een doodle gemaakt met pen en daaroverheen een bloem geplakt. De bloem links bovenin is deels gemaakt van chipboard beplakt van een stukje restmateriaal. De twee fototjes heb ik gemaakt met een labelmaker.



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...