zaterdag 23 januari 2010

Lintendoosje

Dit is een lintjes doosje geschikt voor 21 lintjes. In plaats van zelf een doosje/bakje te maken, heb ik een bestaand doosje van een geschenkbox gebruikt. Het doosje/bakje is 16,5 x 15,5 cm groot. Voor de omslag heb ik 2x een karton gesneden van 18 x 17 cm en een stuk karton van 18 x 6,5 cm. Van deze stroken heb ik een kaft gemaakt zoals voor een album. De omslag en het bakje is beplakt met papier van Blue Awning (Basic Grey). Het bakje heb ik omplakt met stroken papier en deze heb ik 2 cm hoger gemaakt dan het bakje, zodat ik aan de bovenkant 1 cm heb om naar binnen te vouwen en aan de onderkant.  De gaatjes aan de voorkant heb ik gemaakt met een eyeletsetter. De eyelets die ik gebruikt heb zijn koperen, zilveren en gouden bloemetjes. Om het bakje aan de kaft de monteren heb ik een brede dubbelzijdige tape gebruikt.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...