dinsdag 5 april 2011

Mannen/Jongens Schuifkaart

Hallo lieve blogvolgers,

Afgelopen week heb ik voor het eerst een mannen/jongens kaart gemaakt. Het versieren van zo'n mannen/jongens kaart vind ik een stuk lastiger dan vrouwen/meisjeskaarten moet ik zeggen. Die kun je altijd wel opleuken met bloemen en swirls e.d. maar bij een mannenkaart vind ik dat toch niet passen.

Het patroon van de kaart komt  bij Sandra's Scrapshop vandaan en voor een kleine bijdrage kun je ook dit patroon bij haar aanvragen.

Voor deze kaart heb ik zwart cardstock gebruikt en het designpapier is van paperpad van Kaiser Kraft - Rewind Collection. De stemepel is van Wiff of Joy en weer ingekleurd met distress inkt. De tekststempel komt bij de Kruidvat vandaan. De knoopjes zijn van Sassefras.



8 opmerkingen:

Anda zei

Wauw, deze kaart is echt heel leuk geworden. Deze schuifkaart heb ik nu ook twee keer gemaakt en is zo leuk om te doen. Het leuke van deze kaart vind ik vooral het afdrukje, als je de schuif open zet, dan staat hij met beide benen op de grond, super gedaan!!!

Groetjes
Anda

Mandy's Magnolia cards zei

wooow wat een leuk modelletje!
prachtig gemaakt
groetjes, Mandy

Sandra's Scrapsels zei

Wat superrrrr Sam!! Echt heel erg leuk gedaan hoor! Hij is lekker stoer!
Bedankt voor het plaatsen van mijn link! Ik zet hem op mijn voorbeeldenpagina erbij hoor!

Groetjes, Sandra

Wenda zei

Geweldige kaar is het geworden mooi alles gecombineerd en gekleurd.

Groetjes Wenda

Tinie zei

Wauwwww wat een super mooie, stoere mannenkaart!!!

Groetjes Tinie

Corine van der Zee zei

Hoi Samantha, leuke en stoere kaart! Mooie papiertjes en leuke details.

Groetjes Corine

Sonja Bekker zei

Hoi scrapvriendin,

Wat is hij leukaemia he!!
Mooi papier leuke combinaties,de pijl is Super cool net zoals je kaart,mooie stempel hè hihi.
Ik hoop dat jou broer er ook heel blij mee is ,meestal zijn de mannen niet zo van in to de kaartjes Inhoud is veel interessanter ^_^"

Lieve groetjes
Son

Michele zei

Such a wonderful card. Love the image and the design also. Hugs Michele x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...